Wednesday 27 November 2013

Senarai Nama Peserta Kayuhan 1 Senyuman - Mengubah Destini Anak Bangsa






Senarai Nama Dikemaskini Sehingga 4 Disember 2013 : 5.00pm





9 comments:

  1. Assalammualaikum admin,

    Disini saya hendak memberitahu bahawa terdapat kesalahan didalam nama saya di atas. Nama saya NOR MUHAMMAD HAIZAR BIN ABDUL AZIZ bukannya berbinkan ABDULLAH. diharap pihak tuan dapat perbetulkan nama diatas.

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas pemakluman tuan, maaf diatas kesilapan yang tidak disengajakan, pembetulan telah di buat. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Disini saya hendak memberitahu bahawa terdapat kesalahan didalam nama saya di atas MOHD NAZMI BIN MOHD HASSAN bukannya MOHD NASMI diharap pihak tuan dapat perbetulkan nama diatas. 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas pemakluman tuan, maaf diatas kesilapan yang tidak disengajakan, pembetulan telah di buat. Terima kasih.

      Delete
  4. Maaf Admin..bukan nama saya..nama kawan saya..

    ReplyDelete
  5. Nama saya Abdul Hakim bin Hamdzah tiada dalam senarai.sudah register pada 21hb nov.harap msklum.terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik Abdul Hakim, setelah kami membuat semakkan, borang penyertaan encik tiada dalam simpanan kami, walaubagaimanapun kami telah email borang penyertaan yang terkini ke Abdul Hakim Hamdzah/RMI/UiTM@UiTM. Encik boleh isikan semula dan hantar kepada kami. Terima Kasih.

      Delete
  6. Salam Admin,

    Saya wakil dari kawan saya untuk memberitahu terdapat kesalahan nama beliau di barisan ke 72..MOHAMAD RAQIB BIN MOHAMAD YUSOF..Bukan RAQIR..Diharap pihak tuan dapat memperbetulkan nama tersebut..terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas pemakluman tuan, maaf diatas kesilapan yang tidak disengajakan, pembetulan telah di buat dan boleh di semak semula keesokkan hari. Terima kasih.

      Delete